Tuesday, June 22, 2010

A song in my heart


Nothing's gonna change my love for you
you oughta know by now how much I love you
one thing you can be sure of
I never ask for more than your love

Nothing's gonna change my love for you
you oughta know by now how much i love you
the world may change my whole life through
but nothing's gonna change my love for you


每当听到这首歌的时候,就会不由自主的跟着哼起来。。特别深爱这首歌,尤其是方大同唱的版本~ 因为他能够把那个韵味唱出来。。。感觉很浪漫,轻松自在,歌词也非常的有意思。。这首歌对我来说百听不厌,越听越喜欢~ 多么渴望有人能够天天都唱给我听。。。哈哈=p 我一定会被迷倒~ 最好是准备多一束玫瑰,然后跪在地上向我示爱!!哈哈 XD
我就是这样,天天发白日梦,想那些不切实际的东西。。。呵呵=) 没办法~ 是女生都会希望有这样的一天。。

希望全天下的女生都早日找到属于自己的白马王子,过着幸福浪漫的日子~

No comments:

Post a Comment